Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kipuja pitkäänkin hoitojen jälkeen??
En tiedä onko tässä perää, mutta mun jooga opettaja aina höpötti, että syökää manteleita, jos vetää suonta. Että johtuisi kanssa magnesiumin puutteesta, niin kuin Härkä kertoi nilkkojen ja jalkaterien kivuista. Manteli auttaisi kuulemma, kun siinä on magneesiumia. Oletko sinä Härkä kuullut näistä manteleista?Minä olen ollut jo ennen sytostaatteja kylmä käsistä ja varpaista ja nilkkoja helposti vähän särkee nukkumaan mennessä. Nyt sytostaattien aikana pahentunut ja teidän kirjoituksista päätellen joudun varmaan tästä kärsimään vielä ainakin 5 vuoden hormoonihoidon aikana. Olen itse keksinyt jalkasärkyihin avuksi, että "kylmillä" jaloilla ei saa mennä nukkumaan. Illalla pidän sukkia aina jaloissa (nytkin on villasukat :-) vaikka onkin kesä) ja potkin ne pois vasta kun olen ollut peiton alla vähän aikaan tai toisinaan, varsinkin talvella nukun sukat jalassa.
Jos issias kiristää pakaran yli jalkaan alaspäin, niin siihen on tosi hyvä venytys, mutta en osaa sitä selittää, saattais löytyä netistäkin tai sitten kannattaa kysyä fyssarilta.
MeriTuuli
- Re: Kipuja pitkäänkin hoitojen jälkeen??MeriTuuli