Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kohdunkaula sairastaa
Hei ja ikävä, että olet sairastunut.Mulla hoidettu syöpää tuolla yhdistelmällä. Kokemuksena aivan karmea huonovointisuus ja vatsan kipu. Paljon sain eri pahoinvoinninestolääkkeitä, niillä oli mulla heikko teho. Viikottainen sisplatiini tiputus oli mulle rankkaa, kun ainoastaan päivä pari ennen seuraavaa tiputusta oli kohtalaisen normaalia oloa.
Muuta oireilua oli outo maku suussa, väsymys, tinnitus siis ihan niitä yleisimpiä sisplatiinin haittoja.
Sädehoidosta ei tullut niin pahoja haittoja, tai ne tuntuivat pieniltä sytostaattiin verrattuna.
Rankka 6 viikkoa, mutta muissa syövissä hoidot yleensä pidemmät. Niin koen, että 6 viikkoa oli kuitenkin aika lyhyt aika.
Kun vaan yrittää muistaa, että parantumiseen tähdätään: ).
Voimia! ja tämä vain mun kokemus, muilla voi olla paljon lievemmät oireet. Etukäteen ei kannata miettiä, koska niin yksilöllisesti estolääkkeet tehoavat.
- Kohdunkaula sairastaaLysimachia
- Re: Kohdunkaula sairastaaMinni 2
- Re: Kohdunkaula sairastaaLysimachia
- Re: Kohdunkaula sairastaaMinni 2
- Re: Kohdunkaula sairastaamummo46