Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Pian vuosi kulunut

Hei Sarabi!

Minä valitsin puhumisessa toisen tien. Kerroin avain-ihmisille syövästäni ja pyysin heitä kertomaan eteenpäin. Olen puhunut kaikille avoimesti. Tähän mennessä kokemukseni on, että osa ihmisistä on ottanut etäisyyttä, mutta yllätyksekseni yhteyttä ovat pitäneet ihmiset, joiden en sitä odottanut tekevän. Yksinäisyyttä en ole siis kokenut. Ainakaan vielä.

Joidenkin ihmisten reaktiot ovat toki olleet surkeita, mutta toisaalta on ollut joukko ihmisiä, jotka ovat jaksaneet kannustaa ja tukea. Ilman kliseitä, aidosti.

Olen aina inhonnut laulua "Mistä tunnet sä ystävän", mutta nykyisessä tilanteessa sen sanat ovat käyneet todeksi. Laulusta en silti pidä. :D

Minä siis kannustaan rohkeaan avoimuuteen! Ei tarvitse jokaiselle erikseen selitellä. :) Ja ystävyys löytyy yllättäviltä tahoilta!!!
Auringonkukka 2 | 28.11.2010 klo 16:18:33