Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tuore tapaus

Hei Lotteliini

Olen pahoillani saamastasi tidosta. Olen kuitenkin iloinen, että olet löytänyt meidän. Minulle on ollut valtavasti apua tästä palstasta, mutta varoitus: tämä aiheuttaa positiivistä riippuvuutta.

Sinun kysymyksiisi on tosi vaikeaa vastata, kun kaikki riippuu niin monesta asiasta. Jos on kyse rintaleikkauksesta (+imusolmukkeita) niin, jos haavat paranee ilman komplikaatioita, niin 2 viikon päästä on mahdollista palata töihin. Riippuu tietty leikkauksen laajuudesta ja myös työn laadusta, ei saisi olla kovin fyysistä leikatun puolen kädelle. Minä olin menossa töihin 2 viikon jälkeen leikkauksesta (tosin olin ollut kauemmin sairaslomalla, koska minulla oli 2 leikkausta), mutta ensimmäinen sytostaatti tulikin niin nopeasti, että en ennnättänyt välillä töihin. Jotkut pystyvät käymään töissä hoitojenkin aikana, mutta minä olen olet nyt sairaslomalla ja aion suosiolla jäädä kunnes 6 sytostaatti tiputusta ja 6 sädehoitoviikkoa on ohi. Hoitoni on aikataulutettu loppumaan tonne lokakuun lopulla. Töihin olisin ehkä palaamassa marraskuussa. Toi hoitojen vaatima sairasloma riippuu niin paljon omasta kunnosta ja ensinnäkin siitä, että mitä hoitoja on tulossa, joikaisen hoitosuunnitelma tehdään yksilöllisesti, eikä voi suoraan ajatella, että tulisi samanlainen kun jollain toisella.

Voimia sinulle
MeriTuuli
MeriTuuli | 24.5.2007 klo 20:41:20