Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

nopeaa toimintaa

Hei! Menin tiistai aamuna sairaalaan ja tulin juuri kotiin. Kotona on kyllä hyvä olla. Vips vaan ja rinta lähti kokonaan. Lääkäri teki päätöksen kokopoistosta, koska kasvain oli arvioitua suurempi ja kainalossa oli metaria. Onneksi olin jo ajatellut paljon sitä kokopoistoa, mutta mutta Nyt on kyllä karmea olo. Kainalon letku roikkuu kantokassissa ja rintaa ei meinaa uskaltaa edes katsoa. Olen kyllä fyysisesti hyvässä kunnossa, mutta nyt alkaa painaa mieltä. Kainalotilanne oli jotenkin kamala pettymys. Olin niin toiveikas että se olisi puhdas, mutta ei tässä taudissa näköjään auta mikään. Vastaan on otettava mitä annetaan. Levinneisyystutkimuksia tulee helmikuun aikana ennen onkologialle siirtymistä noin kuukauden päästä. Siilloin kai kaikki vastaukset valmiina. Miten tämän pelon kanssa nyt eletään? Jos on laajat kainalometarit selviänkö silti?
villasukka | 27.1.2010 klo 15:05:20