Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Uusijan ajatuksia
Hei Päiväranta!Hiusten lähdöstä taxohoitojen aikana minullakin on se kokemus, että kaksi viikkoa ensimmäisestä hoidosta hiukset alkoivat tukkoina irtoilla. Aika nopeasti kyllästyin niitä poimimaan tyynyltä, puurolautaselta jne. joten ajelin kaikki pois. Nyt 5 taxon jälkeen minulla on "harmaa ja harva" 1-2 cm pitkä sänki. Olenkin mietiskellyt, pitäisikö ajella vielä kaljuksi vai antaa tämän kasvaa? Hoidot kun vielä jatkuu...
Limakalvot ovat pysyneet kunnossa, makumuutoksia on esiintynyt aina noin viikon ajan hoidon jälkeen eli kaikki maistuu enemmän tai vähemmän metallilta.Hoitojen aikana olen imeskellut jääpaloja ja käyttänyt myös jäähanskoja käsissä. Niillä voi toivottavasti ehkäistä tuntopuutoksia ja kynsiongelmia, joita taxo voi aiheuttaa (näin ainakin kun sitä saa useamman kerran, sairastan uusiutunutta ja keuhkoihin levinnyttä rintasyöpää)
Itse olen selvinnyt tästä taxokuurista tähän asti oikein hyväkuntoisena, käyn töissä ja yritän elää muutenkin ihan niin kuin ennenkin!
Tsempppiä sinulle hoitoputkeen
Sirpale
- Vanhojen viestien poistopistaasi
- Re: Vanhojen viestien poistopistaasi
- Re: Vanhojen viestien poistoKarhutar
- Uusijan ajatuksiaPäiväranta
- Re: Uusijan ajatuksiaKehäkukka
- Re: Uusijan ajatuksiasirpale
- Re: Uusijan ajatuksiaPäiväranta