Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Sytohoidot ja influenssarokotus?
Hei!Sain sytoja rintasyöpääni viime keväänä alkaen 5.1 ja päättyen 10.5. Kolme kertaa ne siirtyivät huonojen veriarvojeni vuoksi viikolla eteenpäin. Minäkin kysyin influenssarokotuksesta. Sain sellaisen vastauksen, etteivät he ota kantaa asiaan. Minun piti ratkaista asia itse ja siis omalla vastuullani. Tivasin syytä. Vastaus oli se, ettei rokotuksen ja sytostaattien yhteisvaikutusta ole tutkittu eikä siitä ole tarpeeksi tietoa. Sain käsityksen, että parempi on siis olla ottamatta. En ottanut. Vältin flunssa-aikaan väentungoksia ja pesin ahkerasti käsiäni. Ei tullut flunssaa. Kaikki tapaamani lääkärit ja hoitajat ovat olleet osaavia ja ystävällisiä. Ehkä narkolepsiakohu pelästytti heidät eivätkä halunneet ottaa tavallaan vastuuta asiasta. Oikein vai väärin, en tiedä. Pitäisihän lääkärin auttaa ja ottaa jotain kantaa. Mehän olemem siinä asiassa maallokoita.
Ensimmäisistä sytoista on nyt noin vuosi. Minulla on vallan vallattomat kiharat päässäni. Niihin ei pysty harja, ei geeli eikä mikään. Saan niistä jatvuvasti kommentteja - huvittuneitakin. Värikin on erilainen kuin ennen. Ennen minulla oli vahva, mutta karhean suora kuontalo. Onneksi kuitenkin kasvavat.
Voimia kaikille koetuksiinne!
- Re: Sytohoidot ja influenssarokotus?helmiaino
- Re: Sytohoidot ja influenssarokotus?Tättärä