Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rintasyöpä, lihassairaus, jalat puutuu
Hei aloittaja ja te monet muut tässä ketjussa. Minun oli hyvä saada lukea teidänkin kokemuksistanne. Minä ole aiemmin toukokuussa aloittanut ketjun otsikolla "Gynesyöpäleikkauksesta hermovauriota jalkoihin /Kenellä?" ja tänään kävin kaivamassa ja katsomassa, onko siihen tullut lisäymmärrystä minulle, ja oli tullut. Ketju nousi tähän päälle nyt tänään, kun kirjoitin (vuodatin!) sinne lisää.Minullakin jo kertomieni jalkojen kummallisuuksien lisäksi on joskus särkyilyä, josta en tiedä, onko hermosärky tuollaista, mutta myös joskus on toisen jalan jalkaterän ja -pohjan vaiheilla puutuneisuutta, johon kyllä asennonvaihto ja heiluttelu on auttanut.
Minulle tuli isos ahaa-elämystä luettuani tämän ketjun viestit, kiitos teille jokaiselle.
Syöpäleikkauksista siis usein jää myös invaliditeettia. Siihen en yhtään ole osannut varautua, mutta, kyllä tässä nyt jo pärjätään.
(Lopuksi vielä mainitsen, että miulla ollut 90-luvulla rintasyöpä ja 13 v sen jälkeen kohtusyöpä; niihin molempiin sädetykset mutta ei sisäistä lääkitystä... ja jalat kipeät.)
Hyvää elokuun iltaa.
- Re: Rintasyöpä, lihassairaus, jalat puutuu"TRI-atloonari"
- Re: Rintasyöpä, lihassairaus, jalat puutuu"TRI-atloonari"
- Re: Rintasyöpä, lihassairaus, jalat puutuuTiedokas