Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Kolmas kertako toden sanoo?

Nyt myönnän voimattomuuteni. Olen todella syvällä aallonpohjassa ja tarvitsisin teidän kaikkien tsemppausta. Kuten otsikkokin kertoo -kolmas kerta on tuloillaan. Koepalat otettu ja vielä odotan tuloksia. Jotenkin odotan vaan että ilman muuta syöpä on taas aktivoitunut vaikka toivoakin on vielä - vai onko.

Olen kahtena aikasempana kertana noussut työllä ja tuskalla kuopasta ylös. Toinen kerta oli vaikeampi koska sen myötä minusta tuli myös 30% invalidi. Mutta nousin ylös ja jatkoin elämää - töihin, kotiin, lapset jne. Ja taas se syöpä pirulauta lyö vasten kasvoja -kolmannen kerran ;( Nyt on tunne että en jaksa enää tämän kerran jälkeen yrittää nousta ylös ja palata "normaaliin" elämään.

Jossakin keskusteluaiheessa sivuttiin väsymystä ja masennusta. Minun kohdallani ne tulivat vasta jälkikäteen -silloin kun hoidot oli jo ohi. Keho antoi silloin luvan, käsittele vaikeat asiat nyt. Siinä sitä nyt ryvetään kuten tästäkin synkästä kirjoituksesta käy ilmi.

Kertokaa minulle millä keinolla saan itseni liikkeelle -ylös sängyn pohjasta?

Terv.kikiki
kikiki | 22.4.2008 klo 11:29:55