Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Munasarjasyöpä
Moikkis Minttupinja!Minä sairastuin viime kesälopulla ja minut leikattiin syyskuussa. Diagnoosina munasarjasyöpä, harvinainen sellainen, tarkemmin määriteltynä itusolusyöpä.
Kasvaimeni oli 7,2kg painava ja leikkaus oli siis aikas iso. Mielestäni toivuin kyllä leikkauksesta todella hyvin ja kivuitta. Lääkitys oli hyvä ja leikkauksen jälkeen minulla oli sairaalassa epiduraalin kautta annettava kipulääkitys joka oli todella hyvä.
Tasan tarkkaan mieleeni vilahti tekstiäsi lukiessa omat mielenmyllerykset viime syksyltä ja myllertäähän se edelleenkin.. nyt on niitä jälkimyllerryksiä käynnissä, kun hoidot on saatu loppuun ja mennään kontrollista toiseen.
Olen muuten 35v, joten samaa ikäkalibeeria ollaan.
Minä kirjoittelin sairastumisen ajoilta blogia ja kirjoitan edelleenkin. Hyvä paikka purkaa ajatuksia ja mielenmyllerryksiä. Tuu piiapahtamaan ja voit laittaa sitä kautta mulle vaikka viestiä sähköpostitse. Vertaistuki on tärkeää, ettei jää yksinään murehtimaan.
http://teratooma.vuodatus.net
"Nähdään" ja tsemppiä!!
- Munasarjasyöpäminttupinja
- Re: Munasarjasyöpäpike44
- Re: Munasarjasyöpäminttupinja
- Re: MunasarjasyöpäOnni-Oikea
- Re: Munasarjasyöpäräpsy
- Re: MunasarjasyöpäÄkäinen Pikku Myy
- Re: Munasarjasyöpäminttupinja