Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Munasarjasyöpä
Hei! Sairastuin munasarjasyöpään pari vuotta sitten. Olen sinua kymmenen vuotta vanhempi.Minulla avoleikkaus syöpäkasvaimen suuruuden takia. Leikkauksen laajuus ja -tapa uskoakseni määrittävät pitkälti toipumista. Samoin potilaan kunto, ikä, taudin laatu ja levinneisyys. Mahdolliset sytostaattihoidot ovat usein rankkoja, mutta niistä selviät kyllä fyysisesti. Huolehdi itsestäsi todella ja ota eteentulevat asiat aina yksi kerrallaan. Nyt sinä ja jaksamisesi on etusijalla.
Minulla kipuilua eri puolilla vatsaa toista vuotta hoitojen jälkeen. Vähenevät kyllä. Tosin puolen vuoden sytojen jälkeen neutopatiaoireet vaivaat edelleen jaloissa.
Toivoa paranemisesta sinulla kaiketi on, sillä 1c kuulostaa toiveikkaalta lähtökohdalta toipua.
Useinmiten mieliala on vaikea pitää korkealla, sillä tunneskaala menee ylös ja alas shokin jälkeen.
Kysy lääkäriltä neuvoa säästävästä leikkauksesta, onko lapsen saanti mahdollista sinun tapauksessasi?Lämpimiä ajatuksia!
- Munasarjasyöpäminttupinja
- Re: Munasarjasyöpäpike44
- Re: Munasarjasyöpäminttupinja
- Re: MunasarjasyöpäOnni-Oikea
- Re: Munasarjasyöpäräpsy
- Re: MunasarjasyöpäÄkäinen Pikku Myy
- Re: Munasarjasyöpäminttupinja