Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: "Olet nyt saanut parantavan hoidon "

Hei! nämä kirjoitukset toi minunkin mieleeni sen kun omat sytostaatihoidot loppu reilusti nyt yli puolivuotta sitten niin lääkäri sanoi, että nyt sinut on hoidettu ja "sinä olet terve" näin kait se pitäs ajatella. Mutta mikä kumma on vaikka sädehoidoista on jo puoli vuotta ei päivääkään etteikö sairaus olis mielessä- ja ajatuksissa. Täytyy myöntää, että olen aina joka aamu kiitollinen, että olen "terve" ja jaksan elää sekä henkisesti että fyysisesti, mutta mutta jokainen kolotus, suonenveto, pyörrytys saa pelkäämään. Syön Tamofenia siitä johtuen on pahat suonenvedot jalassa josta koko jalka tulee kipeeksi no siitä on taas mulla ensiviikolla lääkäri. En kylläkään jättänyt näitä sivuja käyn hyvinkin usein täällä lukemassa kohtalotovereiden juttuja. Hyvää tulevaa ystävänpäivää kaikille. Teitä tarvitaan.
ael | 11.2.2009 klo 21:23:19