Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

kuulumisia...

Hei kaikille,

Olen saanut 13 kertaa xeloda+avastin kuurin ja nyt on ekan kerran xeloda tauolla. Jalat tulivat järkyttävän kipeiksi, kovaa ihan kuin hermo särkyä ja useita rikki paikkoja jaloissa ja muutama käsissä. Kävellä ei voi juuri ollenkaan ja nyt ekankerran olen joutunut ottaa käyttöön vahvat kipulääkkeet. 6 kpl panacodia päivässä+ burana 600 ja nyt sain vielä oxinorm lääkkeen tarvittavaksi.

Jos saan jalat kuntoon tässä kolmessa viikossa ,saan vielä pari kuuria xelodaa, sitten kuvaus.Yritän itselleni hokea että olenhan näin pitkälle jaksanut, että ei se nyt varmaan kauhean paha ole jos ei enää niitä loppuja voisikaan antaa, vai mitä?

Sitten myös hermoilen että eihän noi vahvat särkylääkkeet nyt voi heikentää mun tilannetta esim sillain että maksa olisi herkempi nyt sille taudille? Tiedän että hermoilen taas, mutta kun en yksinkertaisesti voi tehdä nyt mitään kuin maata sohvalla ja katsoa TV:tä, kun jalat ja kädet pitää antaa parantua. On siis liikaa aikaa ajatella taas pahinta.

Uä tutkimuksessa näyttäisi että kaikki hyvin ,samoin merkkiaine on pysynyt matalana, 11 viime maanantaina. Silti nyt kun vain makaan ensimmäistä kertaa sairauteni aikana ,tunnen itseni kuolevaksi potilaaksi, vaikka olen siitä tilasta kauimpana kuin koskaan sairauteni aikana.Nyt olisi vain jaksettava nähdä sen maalin häämöttävän ja jaksettava uskoa että kaikki sujuu hyvin.Niinhän se maraton juoksussakin viimeset kilometrit ovat vaikeimmat...Mutta kauheata sanoakin ääneen se että nyt on lähellä se että sanon etten enää jaksa näitä hoitoja...

Anteeksi taas tämä ruikutus, toivotan kaikille voimia omissa taisteluissaan. Kyllä sitä kestäisi vaikka mitä jos tietäisi varmasti että lopputulos on hyvä, mutta sitähän ei kukaan voi varmasti sanoa, lääkärit ovat kyllä toiveikkaita ja käskevät olemaan luottavainen...
riitta47 | 31.8.2012 klo 15:36:55