Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kaksi möykkyä rinnassa
Hei!Peesaan pitkälti Karhuttaren tekstiä..
Kurjaa, että olet joutunut tälläistä kokemaan, mutta usko minua, sinä jaksat ja kestät. Anna itsellesi lupa itkeä ja käydä tunteet läpi ja tee sellaisia asioita, joista nautit ja jotka helpottavat oloasi.
Itsellä on juuri meneillään hoidot; minut leikattiin maaliskuussa (? aika menee niin nopeaa, etten perässä pysy) ja hoidot on puolessa välissä. Olen kokenut hyväksi ottaa asian kerrallaan, pieninä erinä. Alussa oli leikkauksen odottelu, sitten hoitojen odottelu..
Minulla on pian 7-vuotias tytär, jolle olen kertonut sairastumisestani ja yrittänyt tukea häntä siinä, että hän uskaltaa puhua ja kertoa tunteistaan ja kysyä, jos jotain askarruttaa. Päiväkodissa tiedetään sairastumisesta, joten he ovat osanneet tukea tytärtäni hyvin.
Itse jäin sairaslomalle heti, kun sain tiedää diagnoosistani ja olen sairaslomalla syyskuun loppuun asti. Teen sellaista työtä, etten pysty olemaan työssäni. Välillä päivät on pitkiä, mutta kummasti sitä on saanut sisältöä elämääni. Jotkut käyvät töissä hoidoista huolimatta.
Sytostaatti-hoidot alkanevat noin kuukauden sisällä leikkauksesta ja kestänevät puolisen vuotta. Jos on tarpeen, annetaan sädehoito, joka tapaa kestää noin 5 viikkoa. Tarpeen mukaan saat myös hormoni-hoidon, joka toteutetaan tabletteina ja siten voit olla työelämässä.
Voimia sinulle tämän matkan taivaltamisessa!
- Kaksi möykkyä rinnassaTintti-66
- Re: Kaksi möykkyä rinnassaKarhutar
- Re: Kaksi möykkyä rinnassaHaaveilija
- Re: Kaksi möykkyä rinnassaCherry
- Re: Kaksi möykkyä rinnassaTintti-66