Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rakkuloita suussa
Ja täällä taas, kaikkien lauantaipuuhailujen lomassa:)Minulle myös tuli ensimmäisestä taxosta + herceptiinistä aknea päänahkaan, niskaan sekä leukaan, ja taisi joku näppylä olla käsivarressa ja sääressäkin. Heti ne eivät nousseet, vaan noin 5 vuorokauden kuluttua ekan satsin saamisesta. Sormet ja erityisesti varpaat olivat niinikään kipeinä myös, ja muutamat päivät rasvailin jalkapohjia ja pidin yölläkin puuvillasukkia. Minun salainen aseeni jalkapohjien vaivoihin on vuohenmaitopihkavoide, jolla olen menestyksekkäästi taltuttanut kovettumat ja hoitanut myös syylät. Erinomaista ainetta ja puhtaista, kotimaisista luonnontuotteista.
Sellainenkin kiusallinen sivuoire ilmaantui, josta en ole huomannut kenenkään muun puhuvan: nimittäin virtsankarkailu yskiessä on taxoteren jälkeen ilmaantunut. En olisi vielä pari kuukautta takaperin uskonut ostavani Tenaa, mutta nyt se tuli tosi tarpeeseen tuon ikävän infektion ja yskän aikana. Aikanaan karkailu rauhoittui, mutta nyt taas huomaan, että tiputuksen jälkeen joku sihti on taas löyhtynyt. Tätä ette välttämättä halunneet lukea, mutta tulipa sekin nyt tunnustetuksi:)
Voimia,
T. Karhutar
- Rakkuloita suussapeevikki
- Re: Rakkuloita suussapeevikki
- Re: Rakkuloita suussaLotteliini
- Re: Rakkuloita suussaKarhutar
- Re: Rakkuloita suussakevätmieli
- Re: Rakkuloita suussaKarhutar
- Re: Rakkuloita suussaLotteliini