Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Itkettää koko ajan
Hei Maat!
Ajattelin juuri eilen, että missähän Maat mahtaa olla ja mitä sinulle kuuluu, kun et ole kirjoitellut sivulle vähään aikaan.
Ei voi, kun toivoa, että kilpirauhasen kyhmyt eivät ole pahanlaatuisia.
Uskoisin, että jos ovat pahanlaatuisia sekin on hoidettavissa poistamalla koko kilpirauhanen ja korvaamalla toiminta kilpirauhashormonilla ym. hoitoja.
Tavatessamme sattumalta ja yllättäen sairaalassa 05.12. minulle muodostui tällä pikatapaamisella sinusta kuva, että olet Maat "maan pinnalla" oleva ihminen. OLet asioista perillä ja suhtautumisesi syöpäsairauteen on hyvin realistinen.
Minulle jäi sinusta ensitapaamisella kaiken kaikkiaan hyvin positiivinen ja ulospäinsuuntautunut kuva.
Sellaisellakin ihmisellä on "heikot hetkensä", mutta uskon että lopulta voittaa tämä positiivinen ja realistinen puoli, että asiat otetaan vastaan mitkä tulevat ja hoidetaan kuntoon ja tästä selvitään.
Välillä on toki lupa olla heikkokin.
Toivottavasti et jää miettimään tilastoja aivoverenvuotopotilaiden elossaolosta. Huolia ei kannata mennä puolitiehen vastaan, eikä antaa valtaa ikäville ajatuksille.
Niinkuin itse kirjoitit "tilastolliseen" elossaoloon vaikuttavat monet seikat.
On ihmisiä jolle lääkäri on antanut kuukauden elinaikaa ja jotka elävät vielä kymmenien vuosien jälkeen. Kukaan ei tiedä elämäänsä.
Lähtö voi tulla terveellekin, ihan yllättäen, vaikka menehtyä autokolarissa kaupunkireissulla. Äkillinen sairauskohtaus tai vaikka liukastuminen omassa pihassa.
Uskon, että mietittyäsi tarkemmin asiaa, sinä nouset taas asian "yläpuolelle".
Elämä jatkuu ja sairaus selätetään, tämä on vain vähän isompi kivi tiellä murskattavaksi elämänraittia ajellessa!
Onnellisempaa Uutta Vuotta 2014.
Terv. Manti
- Re: Itkettää koko ajanBlackswan69
- Re: Itkettää koko ajanmexita
- Re: Itkettää koko ajanmexita
- Re: Itkettää koko ajanMinnalla
- Re: Itkettää koko ajanmanti
- Re: Itkettää koko ajanLiila-Roosa
- Re: Itkettää koko ajanuukole
- Re: Itkettää koko ajanKaisamaria