Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Itkettää koko ajan

Kiitti tytöt kaikille tästä palstasta. Mulla sytot takana ja olo nyt hiukka parempi, mutta kenkku vieläkin. Silmät vuotaa, dreeni keuhkoissa, limakalvot kuivat ja suoli ei toimi. Sytot vei mut pyörätuoliin, josta nyt koitan nousta. Järki sanoo, että nyt on pahin takana ja aika iloon ja kiitollisuuteen, mutta mieli ei. Mulla on leikkaus edessä tammikuussa. Tehdään osapoisto, koska mä olen lääkityksellä loppuikäni. Alussa tilanne oli niin huono, että leikkausta ei ees aateltu, mutta vasteet olivat tosi hyvät ja nyt siis pitäs saada 2.1 leikkaus aika. Meen 2 päivä lääkäriin ja 3. On herceptin ja perjeta tiputus. Alussa sanoin, että kroppa petti, mutta pää kesti, nyt kroppa paranee, mutta mieli mustenee.
Mä aattelin, että oon tavallista huonompaa tekoa, kun en kestänyt sytoja ja nyt en osaa iloita, mutta samoja oireita muillakin. Siis sain kaikki kuus docetaxelia, mutta menin koko ajan alaspäin, ei ollu sitä viimeistä hyvää viikkoa. Raahauduin tippaan aina vaan raihnaisempana. Aattein vaan, että kestän nää kuus.....
Kyllä me tää kestetään, täytyy vaan todeta, ettei ehkä oo naurun paikka nyt meidän elämässä.
Ehkä ens vuonna.......Hyvää uutta vuotta!
Minnalla | 30.12.2013 klo 11:35:54