Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: sytostaattihoidon hyötysuhde?
kiitos Talvi09!Liikutuin kun luin viestisi.Olen toki lukenut paljon hoidoista ja käypähoito suosituksista. kuitenkin on ollut hyvin vaikeaa saada kysyttyä asioista kun on kyse itsestä..ikäänkuin en olisi kyennytkään ottamaan vastaan faktatietoa. Vaikka jossain mielelen ytimessä on suuri hätä,selviänkö tästä?
Ehkä olen tarvinnut tämän ajan ja kysyin tästä nyt vasta..täällä..olen nyt valmiimpi kuulemaan.
Kirjoitit niin lämpimästi ja ymmärtäväisesti, se kosketti..nyt kun olen keskellä hoitoputkea ,kaljupäisenä ja välillä heikona,on pakko kohdata tosiasia,että on sairastunut . Lohtua tuo myös se ,että tautia voidaan hoitaa.Kerroit onkologistasi,miten tärkeää onkaan ,että hoitosuhteessa ollaan kuulolla kuulemaan ja vastaamaan kiireettä.,suoraan ja lämmöllä.
tämä on pitkä ja monimutkainen sopeutumisprosessi minulle.
Olen myöskin huomannut miten tärkeää on pysyä kiinni arjessa,tehdä työtä voimien mukaan ja antaa itselle lupa levätä silloin kun ei jaksa.
On tämä tauti myös postiivistakin tuonut tullessaan,se on pysäyttänyt sen loputtoman kiireen mitä elämässä olin elänyt jo vuosien ajan.
että tämmöistä..Kultsikki
- sytostaattihoidon hyötysuhde?kultsikki
- Re: sytostaattihoidon hyötysuhde?kultsikki
- Re: sytostaattihoidon hyötysuhde?kultsikki