Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Punkteerausta ja lämpöä, toipumistakin...
Voi miten ikävää, että leikkauksesta toipuminen ei ole kohdallasi sujunut ongelmitta. Minulla kertyi myös nestettä ja sitä kävin poistattamassa useaan kertaan, minä hölmö käytin haavan hoitoon ystävättäreni suosituksesta Maria endrichin vehnänalkioöljyä ja se muodosti kalvon haava-alueen pinnalle ja se hiukan alkoi punottaa, siihen sain antibioottikuurin varmuuden vuoksi. Varmasti dreeni oli hankala seuralainen näin talviaikaan, minullahan leikkauksesta toipuminen osui elokuulle,joten dreenin kanssa pärjäsi ihan näppärästi, mutta en minäkään siitä tykännyt, kyllä se oli mukavaa kun sai sen pois.Minulla oli toinen cef viime torstaina ja tänään on ollut huono päivä, oikein kuvotuksen kärvistelyä, päivä on sujunut aikalailla pitkällään ollen. Viimeinen cef on loppiaisen jälkeen. Minä nukun myös hirveän huonosti yöni, sinulla varmasti pitkä hoitojakso on vienyt veronsa, kuten myös itse sen totesit. Mutta mennään päivä kerrallaan,huomenna on jo varmasti paremmin, näin minä ajattelen aina kun on huono päivä.
Toipumista sinulle ja ihanaa joulunaikaa,
Lämpimin ajatuksin Sini-likka
- Re: Punkteerausta ja lämpöä, toipumistakin...Sini-likka