Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Kysymys sädehoidoista.
Kysyn tätä asiaa teiltä, jotka juuri saatte tai olette jo saaneeet sädehoidot. Minulla on kurja "vaiva": kärsin ahtaanpaikankammosta ja olen siitä kärsinyt jonkun verran näissä sairauteen liittyvissä kuvauksissa, viimeksi eilen, kun sädehoidon suunnitteleuussa oli kuvaus, vaikka se laite oli ihan väljä, niin silti tuli paniikki, onneksi kuvaus saatiin tehtyä kun pidin silmäni tiukasti kiinni. Nyt sitten hieman jännittää jo etukäteen tuo sädehoidon laite. Minulle tulostettiin siitä valokuva ja hoitaja sanoi,että laite on n. alle metrin korkeudelle minusta. Te joilla on asista kokemusta, kertokaa minulle, kuinka lähelle se laite tulee, minä saan hoidot Tampereen Radiuksessa, kai ne nykyään on samat laitteen jokapuolella. Tietenkin voisin ottaa alussa rauhoittavan lääkkeen, mutta en todellakaan voi sellaista käyttää joka kuvauksessa, ettei telisi riippuvuutta lääkkeeseen. Kaikenlaisia tyhmiä ongelmia!- Kysymys sädehoidoista.Sini-likka
- Re: Kysymys sädehoidoista.Janna61
- Re: Kysymys sädehoidoista.Karhutar
- Re: Kysymys sädehoidoista.teppana
- Re: Kysymys sädehoidoista.Janna61
- Re: Kysymys sädehoidoista.Sini-likka
- Re: Kysymys sädehoidoista.strawberry