Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ketkä ovat uusia ja ketkä vanhoja täällä?
Kyllähän se niin on, että kun tää tauti kroonistuu,niin sitä ei enää voida kokonaan parantaa,mutta nykyisin on tehokkaita lääkkeitä, hoitoja, joilla taudin etenemistä voidaan jarruttaa ja jopa saada se pysähtymään.Mutta matkassa se on kaiken aikaa,se on vain pakko hyväksyä.
Rankkaa on sitten kontrolleissa käynti, mulla esim 3kk välein. Aika kun tulee lähemmäs niin päässä ei pyöri enää muuta kuin "onkohan SE pysynyt aloillaan".Viimeksihän se ei ollut ja niinpä olen nyt taas hoitoputkessa. Eka periodi menossa, nyt on "vapaa viikko", ihanaa!!
Olo ei toisen syton jälkeen ollut mitenkään huono, tai sitten en ehtinyt huomata, kun mulla oli 2,5 -vuotias lapsenlapseni hoidossa 4 päivää. Väsynyt kyllä olin, otettiin oikein kunnon päikkärit joka päivä. Laitettiin kukkia, tehtiin kasvimaata , istuttiin hiekkalaatikolla, ja aurinko paistoi. Ihania päiviä.
Aurinkoisia päiviä teille kaikille
Manssi
- Re: Ketkä ovat uusia ja ketkä vanhoja täällä?Manssi