Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ketkä ovat uusia ja ketkä vanhoja täällä?
hei Lotteliini ja kaiikki muutmyötätuulta haastatteluun,minusta kuulostaa upealta. Ei todellakaan pidä nostaa käsiä pystyyn tän sairauden vuoksi.Monet pystyvät olemaan töissä, ehkä hoitopäivän tai pari ovat saikussa.
Mie oon ilmeisesti "vanha parta", vaikka palstalla aika uusi, aloin tuossa keväällä kirjoitteleen, kun kuulin että maksametari on hiukan nostanut päätään. Olin jotenkin niin yksinäinen olo, kun päivät itseksein pähkäilin. Tää palsta on tullut tosi tärkeäksi. Itse tauti on ollut vuodesta -99.
Kommentti siitä, että voi se kehittyä nopeastikin: Mulla oli -99 maaliskuun mammosta puhtaat paperit ja huhtikuun lopulla peukalonpään kokoinen patti rinnassa.Löin rintani silloin huhtikuussa kipeästi ja sen jälkeen patti ilmaantui. Ehkä se oli jotain joka oli jo olemassa, mutta isku toi sen ilmi.Sanoisin että onneksi...
Mukavaa päivää ja voimia niille, joille on se hankalampi päivä,
Manssi
- Re: Ketkä ovat uusia ja ketkä vanhoja täällä?Manssi