Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: RINTASYÖPÄLEIKKAUKSEEN
hei lumikkomiten hoitosi etenevät, joko on jotain aikatietoja?
itse sain tänään varmistuksen epäilyille - pahanlaatuinen se löydös on ja ensi viikolla leikkaus. lääkäri päätyi osapoistoon, vaikka kyselin kokopoistosta; vaihtoehdon: vain vartijasolut tai kaikki imusolmukkeet pois, hän antoi minun päätettäväkseni - päädyin kaikkien poistoon. erilaisten kremppojen kanssa koko aikuisiän eläneenä tuntuu siltä, että paremmin tulee kropan kuin pään kanssa toimeen - suurempi rasite on se kun jää miettimään, josko kuitenkin jäi jotain löytymättä
kovin tutulta tuntuu tuo huoli puolison ja lasten jaksamisesta - samoin minä mietin miten he pärjäävät, onneksi tyttäreni on jo aikuinen, mutta abi, joten paineita voi tulla kirjoituksien aikaan. sen tässä kuitenkin olen jo oppinut, ettei kauaksi aikaa kannata jäädä pohtimaan tulevaa, elämä on nyt tässä ja nyt! jaksamista sinulle lumikko ja kaikille muillekin kanssasisarille
t. irene - uusi rintasyöpätapaus
- RINTASYÖPÄLEIKKAUKSEENellinoora
- Re: RINTASYÖPÄLEIKKAUKSEENkuutamo
- Re: RINTASYÖPÄLEIKKAUKSEENlumikko
- Re: RINTASYÖPÄLEIKKAUKSEENKarhutar
- Re: RINTASYÖPÄLEIKKAUKSEENirene
- Re: RINTASYÖPÄLEIKKAUKSEENiirisrukka
- Re: RINTASYÖPÄLEIKKAUKSEENmaaliskuu
- Re: RINTASYÖPÄLEIKKAUKSEENKarhutar