Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Taxolin sivuoireet

Olen sairastanut rintasyöpää jo 11 vuotta, ja se on uusinut kolme kertaa. Olen saanut hoitona 6x CEF, hormonilääkityksiä ja yli vuoden ajan Taxoterea. Näitä kaikkia olen sietänyt aika hyvin; hiukset tietysti ovat lähteneet ym. Nyt hoidoksi vaihtui Taxol, jota olen saanut kolmesti. Olen näiden hoitojen aikana mennyt aivan romukuntoon: jalkani ovat voimattomat, en jaksa nousta portaita ilman tukea, tasapainoni heittelee, jalkapohjat ovat tunnottomat ja pohkeet ovat aivan jäykät. Köpöttelen kuin vanha mummo (olen 50 v.), vaikka vielä toukokuussa lenkkeilin reippaasti.
Onko kellään toisella tällaisia kokemuksia Taxolista? Lääkärini sanoo, että hän ei ole tavannut vastaavia vaivoja kellään toisella potilaalla. Olenkin alkanut epäillä, että olen tässä suuressa elämän lottoarvonnassa saanut vielä MS-taudinkin. Selkäydinpunktio minusta otettiin, mutta tulokset viipyvät. Kirjoita, jos sinulla on ollut jotain vastaavia juttuja.
t. Sirkkuli
Sirkkuli | 28.7.2006 klo 17:05:15