Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Taxolin sivuoireet
Heippa!Mulla on vähän samanlaisia oireita.Saan kolmea eri sytoa joista vaan yks on tuttu.Uusia tuttavuuksia ovat Gaelyx ka Taxol,joten ihan tarkkaan en tiedä kummasta ne tulee.Mut epäilen kovasti Taxolia koska sitä saan joka kerta mut Gaelyxiä joka toinen kerta.Ja sivuoireet on kuitenkin aina samat.
Tosiaan,jalat menee voimattomaks,tasapaino on niin ja näin.Näin kun asun yksin en uskalla mennä edes suihkuun ellei joku ole samaan aikaan "kylässä",eli kun joku tuttu tulee käymään,minä poistun välittömästi suihkuun.On turvallisempi mennä kun joku on kattomassa perään et pysyn pystyssä.Ja toi jalkapohjien puutuminen on kans aika jännä.Olen koittanu siihen niitä suolakylpyjä mut ei tunnu tehoavan yhtä hyvin kuin Taxoteren aikana.Pohkeet mullakin on aika kireät ja suonenveto on aika yleinen vieras öisin.Siihen kokeilen magneesiumia ja kalkkia.Normaalistikkin suonenvetoon on magneessiumi auttanu mut nyt olen syöny sitä vasta niin vähän aikaa etten osaa vielä sanoa vaikutuksesta.Suun arkuus on vielä uusi juttu.Sinne ei tule selviä aftoja mutta koko suu on kuin bensalla valeltu.
Et kyllä samanlaisia oireita on ainakin mulla.Mut kuten yks lekuri mulle kerran sano:Kaikkihan on yleistä mutta yksilöllistä ;).
Mirja
- Taxolin sivuoireetSirkkuli
- Re: Taxolin sivuoireetMirja
- Re: Taxolin sivuoireetmatkalla