Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Avastin?

Minä saan Avastin-hoitoa. Minulla on rintasyöpä tehnyt etäpesäkkeitä keuhkoihin ja tähän saan hoitona Taxoteren ja Avastin. Minulle on selitetty, että Avastin on kokeiluvaiheessa oleva lääke, joka on käsittääkseni antanyt hyvää vastetta. Minulla ainakin vaste lääkkeisiin on ollut hyvä, suorastaan erinomainen, koska kolmen hoidon jälkeen kaikki ovat lähteneet pienenemään. En tiedä kuinka suuri osuus Avastinilla on tähän tilanteeseen, mutta sen mitä olen kuullut, niin Avastin-hoitoa on kehuttu. Avastin-hoito aiheuttaa sen, että syöpäsolun verenkierto vähenee ja mahdollisesti jopa loppuu. Syöpäsolu ei saa enää tarvitsemiaan ravintoaineita verenkierron mukana ja näin ollen kuihtuu ja mahdollisesi jopa kuolee pois.

Toivon, että äidillesi Avastinista on apua. Sen käsityksen olen saanut, että Avastinia annetaan vain jos ns. alkuperäinen syöpä on tehnyt etäpesäkkeitä. Eli ensimmäisellä sairastumiskerralla ei Avastinia annete.
edith | 12.9.2009 klo 22:40:18