Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kokemuksia porttikatetrista?
Hei!Mulle laitettiin portti keväällä 2005.Olen "piikkikammoinen" ja koska 2001 sytostaatit oli jo menny kämmenselän kudoksiin niin halusin portin.Hiukan arvelutti sen laitto,en oikein tykkää ajatuksesta että kropassa on jotain "ylimääräistä".Mut kertaakaan en ole katunu portin laittoa.Ei ollu mitään ongelmia sen laitossa ja sytotiputukset meni loistavasti,kivuttomasti ja huomaamattomasti.Verenpaine ei turhaan noussu eikä tuskanhiki tullu pintaan.Mulla portti on vasemmalla puolella joten kesäaikaan sen muistaa kun ajaa autoa.Turvavyö menee nimittäin herkästi sen yli ja silloin se vähän tuntuu.Samaten painavan esim. repun kantamisessa hihnat pitää asetella niin ettei paina.Ja tämäkin enimmäkseen kesällä kun on ohuemmin vaatetta päällä.Muuten pelkkää positiivista,pois en enää antais.
Tosiaan kestää parituhatta pistoa ja kun ei ole käytössä pitää käydä n.6vk välein se huuhteluttamassa ja se on siinä.
Yhdellä mun tutulla se oli 8 vuotta eikä sittenkään sitä otettu pois vaan hän vei sen hautaan mukanaan.Ompahan tulevillakin argeologeilla pohdittavaa että mitä ovat hautakaivauksista löytäneet.
Mirja
- Kokemuksia porttikatetrista?Päivä kerrallaan
- Re: Kokemuksia porttikatetrista?Mirja
- Re: Kokemuksia porttikatetrista?toiveikas
- Re: Kokemuksia porttikatetrista?Päivä kerrallaan
- Re: Kokemuksia porttikatetrista?Päivä kerrallaan
- Re: Kokemuksia porttikatetrista?Tinttamari