Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Me Naiset

Luin juuri uudesta Me Naiset-lehdestä pariskunnan elämästä rintasyövän kanssa.

Oli tuttua juttua, paitsi että minä olen yksinhuoltaja ja kotona ovat vielä 13- ja 16-vuotiaat tytöt. Pesästä on lentänyt 22- ja 21-vuotiaat lapset.

Minua on hoidettu vuodesta -98 lähtien. Ensin leikkaus ja sädehoidot, sitten levinneisyys keuhkoihin ja päähän. Nyt odotan kutsua Vaasaan mahdollista sädetystä varten....lisäksi tietty sytostaatit.

Kirjoitus sai minut voimaan pahoin,
siinä levinneisyys oli lähes kuin kuolemantuomio. Että tästä nyt ei sitten ikinä parannuta.

On minullakin "parantumaton" syöpä, mutta narraanko itseäni sitten kun kuvittelen että lääkkeet vielä keksitään, mitkä parantaa täysin. En halua ajatella kuolemaani, tähän on sentään lääkkeet.

Vai olisiko realistisempaa ajatella että vie tää minut kuitenkin...

No - nyt on vaan hieman alakulo ehkä kun tulevaisuus hoitojen suhteen on vielä ihan auki.
Mutta jos esiintymät päässä ja keuhkoissa ovat hieman suurentuneet, niin eiköhän ne kurihin laiteta -minen perkules anna periksi.
seliisa | 2.10.2008 klo 17:09:51