Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Läheisen tuki
Kurja tilanne (ja tekisi mieli sanoa: kurja mies). Piti niin sanoa jotain "viisasta", mutta sepäs ei olekaan helppoa! Itse olen tässä kieriskellyt masennuksessa kun taaskin olen kotona kaupungin kerrostaloasunnossa ja kaikki - ainakin siltä tuntuu - menevät mökille. Mutta tämäkin juhannus menee ohi, sinäkin toivut ja ehkä löydät vielä hyvän miehen. Hoidotkin ovat jo noin pitkällä. Huomaan, että olen todella huono lohduttamaan ihmissuhdepettymyksissä. Olen ollut itse sinkkuna 30 vuotta. Koin sellaisen kolauksen ilmeisesti, että alitajuntaan jäi varovaisuus. Useimmiten tämä on mukavaa, varsinkin nuorempana. Nyt huomaan joskus, että jotain kaipaisin.Minusta sinun kannattaisi kertoa lapsillesi, mutta toki itse päätät.
Minulla oli parikymppinen poika kun sairastuin. Hän vaati vielä rehellistä tietoa, ei mitään kaunistelua. Meidän välit paranivat sairauteni myötä. Ehkä poikakin aikuistui.
Hyvää juhannusta myös sinulle, kyllä me naiset pärjäämme ilman miestäkin - ainakin näitä petturimiehiä!
- kukkamaaria
- Läheisen tukiKalat
- Re: Läheisen tukikukkamaaria
- Re: Läheisen tukithegirl
- Re: Läheisen tukiIlona
- Re: Läheisen tukiCambridge
- Re: Läheisen tukiTulevaisuus?
- Re: Läheisen tukigugi53