Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kokemuksia rintasyövän 2-vuotiskontrollista, kun omalla vastuulla tutkimukset
Periaatteessa syöpä sairautena, ei kuulu työterveyden piiriin. On toki työnantajia, jotka ovat maksaneet kaikki erikoislääkäripalvelutkin.Mulla vielä akuuttihoito kesken, mutta tiedän jo, että Tampereella kontrollit onkologilla ja keskitetty tays:iin. Mä itse olen tutkimuspotilaana perjeta nimisessä lääkehoidossa. Mulla on onkologi joka kolmen viikon kuluttua. Mä olen käynyt onkologilla jo 12 kertaa, syöpä todettu 6/13. Ct-kuvaus joka kolmas kuukausi. Hoitopolku jo sillain pitkällä, sytot ohi samoin leikkaus. Tänään olin juuri punktiossa haavasta. Leikkauksesta kulunut kaks ja puoli viikkoa.
Kyllä ois kiva, jos ois joka puolella sama käytäntö. Mä itse olen kovin kiitollinen tiheeseen kontrolliin.
Uskoa huomiseen
Minna
- Re: Kokemuksia rintasyövän 2-vuotiskontrollista, kun omalla vastuulla tutkimuksetMinnalla