Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kokemuksia rintasyövän 2-vuotiskontrollista, kun omalla vastuulla tutkimukset
Hei, Kikka3On tosi niukkaa. Kyllä ainakin pitäis lääkäri nähdä kontrolleissa. Edes tk-lääkäri.
Mulla keuhkokuva ehkä johtuu pitkästä tupakoinnista, vaikkakin lopetin vuosi sitten. mutta olen iloinen että kuvataan.
Pidän itse kirjaa kaikista vaivoista ja valitan niitä sitten lääkärille.
Mun täytyy kyllä sanoa, että mammografiaan en enää luota. Mulla oli 4 pattia, 2 kummassakin rinnassa, niistä vain yksi oli syöpäläinen, mutta yksikään niistä ei näkynyt mammossa. Jos en itse olis huomannut pattia, se olis sielä vieläkin. Olen miettinyt, että syöpä on ollut mulla ainakin viisi vuotta. Mun tukka meni silloin huonoon kuntoon ja hiuksia lähti tosi paljon. Yritin hoitaa sitä monin tavoin, mutta hiustenlähtö loppui vasta leikkaukseen.
Jokaisen kroppa reagoi tietysti omalla tavallaan.
Mutta, jos mulla hiuksia alkaa irrota normaalia enempi, niin alan tarkkailemaan itseäni suurennuslasin kanssa.
Tutkiiko kukaan sun rintoja ?
- Re: Kokemuksia rintasyövän 2-vuotiskontrollista, kun omalla vastuulla tutkimuksettissitön