Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Munasrajasyövästä kysymyksiä..
Mulla oireena oli alavatsakivut sillä kohti just mistäs sitten kasvain leikattiin. Vatsan turpoaminen ja selkäsärky. Yleiskunto heikkeni nollaan. ELikkä pääsi liian pitkälle. Sitten alko myös närästys ja ummetus. Nämä johtui nesteestä vatsassa. Olin käynyt alavatsa kipujen takia lääkärissä 2 vuotta aikaisemmin kuin leikkaus oli. Silloin oli jo ollu ca125 arvo 24 ja nestettä vähän, mys lääkäri puhu että muutoken alkua oli ollu. Mutta mitään niistä ei minulle sillon kerrottu. Ilmoitettiin vaan viikkojen kuluttua ettei mitään "ihmeellistä" jos olo pahenee tilaa aika tutkimuksiin, sitten 2 vuoden päästä oli jo pitkällä. Olen miettinyt valittaa potilasvahinkoon. Mutta voimat siihen ei nyt riitä. En ole halunnut nähdä omia papereitakaan, muuta kun sen mikä menee kelalle. Tai alussa niitä ei näytetty ja nyt ei halua. Mutta sopeutunut olen jollainlailla. Toivossa vaan ettei uusisi. Endometrioosi tekee kuulema samat turvotuksen ja alavatsakivut. Sitä multakin epäiltiin, kun on niin yleistä. Se myöskin nostaa merkkeriä. Tutkimuksia ja tuloksia odotellessa kyllä jomotus ja kuvotus tuntuu kaikkialla. Tsemppiä sulle, ei välttämättä mitään syöpää ole. Tällä gyn.alueella on mahdollista niin monenlaiseen vaivaan ja samat oireet.- Munasrajasyövästä kysymyksiä..teletappi
- Re: Munasrajasyövästä kysymyksiä..teletappi
- Re: Munasrajasyövästä kysymyksiä..aion selvitä
- Re: Munasrajasyövästä kysymyksiä..aion selvitä
- Re: Munasrajasyövästä kysymyksiä..pike44