Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Pettynyt

Hei taas Manti!

Minulla tutkimuksen alkupuolelta jäi hieman ikävä vaikutelma jonka vuoksi ehkä epäluulo on herkemmin jäänyt kalvamaan.Saatuani diagnoosin heinäkuussa lähti tutkimukset kyllä rivakasti liikkeelle. Oli tt-kuvaus,luustokartoitus ja labrakoetta.Sytostaattihoitokin alkoi runsaan viikon päästä joten siinä mielessä oli kaikki hyvin hoidettu.

Kuvauksien tuloksia sensijaan odottelin useita viikkoja,lopulta jo lähes hermoromahduksen partaalla. Kaikki ehti käydä jo mielessä.Itse sitten kyselin niitä ja sairaalasta pahoiteltiin väärinkäsitystä.Kuvat olivat ok joten niistä ei siksi ilmoiteltu.Helpotus oli tietenkin suuri mutta olisihan säästynyt viikkojen piinalta jos tulokset olisi saanut tietää aiemmin.

Toisessakin asiassa tuli viivytystä joten alkoi mieleen hiipiä epävarmuus siitä että saanko nyt varmasti oikeaa hoitoa.
Väärinkäsitykset selviteltiin ja kaikki on sitten sujunut hyvin.
Hoito on ollut ensiluokkaista eikä valittamisen aihetta ole ollut. Kunnes nyt taas alkoi epäluulo nakertaa että oisko taas kuitenkin unohdus..
Minun syöpäni on ärhäkkää tulehduksellista rintasyöpää joten siksi hieman hermostuttaa kaikki viivytykset.

Saan maanantaina selvityksen hoitajalta ja uskon että kaikki menee suunnitelmien mukaan kuitenkin.
Äläkä suotta pahoittele "saunapuheitasi", ei se mieltäni pahoittanut.

Vianna | 7.12.2013 klo 19:42:34