Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Pettynyt
Minulla myös ollut alkuvaikeuksia ja luottamus välillä koetuksella. Kävin viime maaliskuussa mammografiassa joka oli puhdas. Syyskuussa, viiden kuukauden päästä tuosta tutkimuksesta löysin syöpäpahkuran joka oli jo 16mm kokoinen. Tutkimuskutsut eivät saapuneet minulle postissa. Onneksi satuin soittamaan ja sain kuulla seuraavan päivän ajat puhelimessa ihan sattumalta. Leikkaava kirurgi sairastui ja leikkaussuunnitelman teki toinen. Leikkausaamuna kirurgi meni väärään sairaalaan ja sitten kiireessä ei ehtinyt tavata minua leikkauksen jälkeen. Leikkauksen jälkeen olen löytänyt pienen herneen kokoisen pahkuran arven vierestä joka toivottavasti ei ole uutta eikä vanhaa syöpää. Sitten on jo aika epäonnista. Kyselen siitä huomenna. Kyllä näitä näköjään sattuu. En ole vielä uskaltanut heittäytyä luottavaisesti Suomen hyvään hoitoon vaan vielä tuntuu että pitää itse tarkistaa kaikki asiat. Kyllä kai se tästä:)- PettynytVianna
- Re: Pettynytmanti
- Re: PettynytVianna
- Re: Pettynytuukole
- Re: Pettynytmanti
- Re: PettynytSyksy2013