Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tuore tapaus

Heippa Lotteliini ja muut siskot

Sain tänään kutsun leikkaukseen joka on 6.6. Menen sairaalaan 5.6
verikokeita ja muita tutkimuksia varte. Itse olen menossa PÄKS:iin .Mihin sairaalaan sinä menet?

Muistin että joku oli menossa samaan aikaan leikkaukseen joten piti ruvetä selaamaan asioita taaksepäin että löysin . Onkohan vielä muita ketkä menossa samalla viikolla toimenpiteeseen?

Tänään kun sain kirjeen niin oli siinä pieni tunne mylläkkä ja ei tiennyt oikein mitä ajatella. Ehkä tuli semmoinen tärinä jännitys ja herpaantuminen. sitä kun odottitietoa leikkauksesta niin kovasti ja toivoi että pääsisi pian siihen. Kyllä tuo aika nopeasti tulikin. Kun olin kuulemassa niitä tuloksia en tajunnut edes kysyä sitä tyyppiä enkä luokkaa, mutta kai ne sitten selviää eikä ne ole nyt niin maailman tärkeitä.

Voin olosuhteisiin nähden todella hyvin. Paitsi 9 vuotias tytär meinaa olla vähän hankala. Kuvittelee pienessä päässään kaiken maailman asioita ja sitten tulee vääriä kuvia jotka pelottaa. Ja kai se on jokin esi murrkkuikäkin tulossa.

Lähdetään keskiviikkona retkelle Perhekahvilan väen kanssa Orimattilan kotieläin pouistoon ja porvooseen karkkitehtaalle . joten siinä on ohjelmaa tälle viikolle. Kai noita paikkoja pitäis vähän raivata kun ei sitten heti leikkauksen jälkeen pysy.

Terveisin Kutri
kutri | 28.5.2007 klo 16:02:04