Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Positiivisia kokemuksia Tamofenista kaivataan!
Kiitos positiivisten kokemusten jakamisesta. Näitä kaipaan lisää.Neutraalitkin kelpaavat, tyyliin "Olen käyttänyt nyt tamofenia kaksi vuotta enkä ole huomannut mitään erikoista."
Sytot alkavat olla loppusuoralla ja tamofenit edessä. Olen varautunut tulevaan lukemalla muiden kokemuksista, mitä ei olisi pitänyt tehdä. Nyt olen valmiiksi mieli maassa: nyt kalju ja leikelty - tulevaisuudessa hikoileva, räpistynyt, rypistynyt, kumara, kankea ja kuiva. Aviollisille iloille voin jättää hyvästit - olenhan tuota pikaa kuivuutta rapiseva käppyrä.
Entä työt - mitä sanovat teinit hikeä pukkaavasta opettajastaan.
www.rintasyopa.fi sivuilla sanotaan, että
"Tamoksifeenin mahdollisia haittavaikutuksia ovat lääkkeen estrogeenivaikutuksesta johtuvat kuumat aallot, joita esiintyy 10–20 prosentilla potilaista." Missä ihmeessä ovat nämä 90-80%, joita kuumat aallot eivät koettele? Miksei näistä kokemuksista avauduta?
- Tamofenin aloitusRapu62
- Re: Tamofenin aloitusMaarit65
- Re: Tamofenin aloituskesätuulahdus
- Positiivisia kokemuksia Tamofenista kaivataan!Sarabi
- Re: Tamofenin aloitusmaruska
- Re: Tamofenin aloituskesätuulahdus
- Re: Tamofenin aloitusRapu62
- Re: Tamofenin aloitusRintasyöpävuosi