Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Positiivisia kokemuksia Tamofenista kaivataan!

Itsekkin olin kauhusta kankeana, että mitä on edessä, kun aloitan Tamofenin (eli säteitten jälkeen vasta), mutta nyt olen popsinut niitä lähes tulkoon kaksi vuotta ja oireita ei ole. Ei hikoiluita, ei painonnousua, ei kuivumista, ei seksihaluttomuutta. Ainoa "oire" Tamoista on se viikko kuukautisten jälkeen esiintyvä parin päivän masis-olo, mutta onneksi gyneni selitti senkin järjellä, eli silloin normaalisti estrogeenitaso lähtisi nousuun ja Tamot painavat sen alas, niin tulee tällainen hetken kestävä aallonpohja. Minulla siis pyörii menkatkin normaalisti, tosin normaalia niukempana, mutta silti. Olen toki joskus pohtinut, että onko lääkkeestä hyötyä, kun ei ole oireitakaan, mutta lääkärit ovat vain todenneet, että vaivat ovat yksilöllisiä, kuten me ihmisetkin ja tautimme kuva. Joten ei kannata miettiä kauhukuvia, ennenkuin on itse aloittanut lääkkeen, voihan olla, että sinäkin olet niitä joille ei oireita tule. Olen itse liikunnanohjaaja ja edelleenkin saan tehtyä spagaatin ja painettua rintakehän maahan haaraistunnassa, joten ei tässä kauhean kankeaksikaan ole tullut...=D
Untuvikko | 11.3.2011 klo 20:54:34