Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Lievittyvätkö lihas/nivelkivut? Entä palautuuko uni?

Moikka Gugi :o) Mulla elo ja olo Tamofenin kanssa on kyllä ollut ihan siedettävää. Univaikeuksia ei minkäänlaisia, silloin tällöin on vähän kuuma, mutta ei häiritsevästi, eikä edes päivittäin. Nivelet naksuu ja rasituksen jälkeen jalan luissa seuraavana aamuna aika kovastikin kipuja, mutta treenikin on ajoittain ollut aika kovaa :o) Nyt taisi napsahtaa rasitusmurtuma toiseen jalkapöytään :o( Nyt pitää kehittää muuta liikuntaa kuin juoksu; tiistaina kävinkin piiiitkästä aikaa uimassa kilsan. Eikä muuten ottanut näin epäkurantin rinnan kanssa yhtään koville mennä uimahalliin. Sinne menin kuten ennenkin ja hengissä selvisin!

Jaloissa jkv turvottelua, sain Furesis 20mg reseptin, että voin tarvittaessa ottaa. Alapaine hiukan kohonnut, mutta johtunee ehkä noista turvotuksista. Mutta siis tämä kohonnut alapaine on vielä ihan siinä normaalin kieppeillä, kun normaalioloissa mulla on ollu tosi matalat paineet. Nyt viimeksi taisi olla 118/76. Että ei mitään ihmeempää siinäkään. Vastaanotolla viimeks mulla olikin ihan mahtipaineet; 146/84 ja meinasin tuolilta pudota :o) mutta tais olla vaan jännityspaineita ne.

Paino on nyt toistaiseksi jämähtänyt tähän + kolmisen kiloa vs. aika ennen leikkausta. Vaihtelee tosin aika reilusti, varmaankin johtuen tuosta nesteen kertymisestä.

Mielialaan Tamot ei omasta mielestäni ole vaikuttaneet mitenkään.
Katjusmaaret | 6.9.2012 klo 09:32:06