Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Lievittyvätkö lihas/nivelkivut? Entä palautuuko uni?

Heippa!
Minä aloin syödä Letrozolea ( on sama kuin Femar) tammikuun alussa, valtavat säryt alkoivat helmikuun lopulla. Ne olivat lähinnä leposärkyä öisin ja muutenkin pitkälle käydessä. kipu levisi nivelistä pitkiä luita pitkin säteillen ja hyppivät paikasta toiseen.
Kipulääkkeistä ei ollut apua. SAin onkologilta luvan syödä Omega 3 inkiväärillä ja siitä on ollut apua, koska kivut loppuivat kesäkuun aikana. nyt voin jo istuutua normaalikorkuiselle tuolille, keväällä se oli tuskallista.
Nyt on ongelmana unettomuus. Rytmihäiriöt ovat lisääntyneet ja syön Verpamilia 2-3 tbl päivässä. Sillä annoksella rytmit on kunnossa. Vain unilääkkeen avulla nukun. Ilman lääkettä saatan valvoa koko yön. Nyt alan tuntea itsessäni masennuksen oireita; itse syövästä selvisin hyvin ja pidin itseni pinnalla, mutta nyt alkavat voimat olla vähissä. Mikä olisi parempi vaihtoehto; jäädä saikulle, vai vaihtaa Tamofenin. Mutta kun ei tiedä, mitä se valmiste tuo tullessaan. Kaiken kaikkiaan olen sietänyt Letrozolen hyvin.
Saikulla ollessa voisi nukkua milloin vain ja verpamil annostakin voisi vähentää. toisaalta pidän työstäni valtavasti, siitäkään en raaskisi luopua, aikaa eläkkeeseen on reilut kolme vuotta. Olen nyt lievässä kierteessä!
MItä tekisin, kyselee Gugi53.
gugi53 | 4.9.2012 klo 14:55:59