Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Munasarjasyövän jatkohoito

Hei!
Minulla oli vuosi sitten leikkaus.Levinneisyys oli 3 ja se toinenkin arvo 3. Sain sen jälkeen 6 kertaa taxol/karboplatinaa. Lisähoidosta ensin keskusteltiin, mutta kuvaus vahvisti ettei niitä tarvittu. Nyt olen ollut kaksi kertaa kontrollissa kolmen kuukauden välein. Näin jatkuu jonkin aikaa. Huhtikuussa on ylimääräinen kuvaus jonka itse halusin. Ca 125 oli viimeksi 6. Se laski heti ekan syton jälkeen 19, 17, 12, 10, 10, 9.
Hoidot kestin hyvin. Välillä tietenkin tuntui kurjalta koska juuri kun sai itsensä kuntoon niin tuli hoito ja taas oli väsynyt. Tällä hetkellä kaikki hyvin. Väsymys on vain olotila mistä en pidä. Flunssan jälkeen oli samanlainen voimaton olo kuin kesällä ja toi mieleen hoitoajan. Onneksi ihmisen mieli on niin rakennettu että sitä unohtaa pian huonot asiat ja tähyää tulevaisuuteen.
En ole itsekään matkustelevaa lajia. Kotona olen ollut ja nyt lokakuusta alkaen töissä. Näin on aika kulunut entisin rutiinein. Olen kuitenkin alkanut olla armollisempi itselleni ja toivottavasti myös muille. Minun ei tarvitse enää tehdä kaikkea mitä ennen.
Tsemppiä sinulle hoitoihin ja kaikille ihanille kannustaville kohtalotovereille elämän iloa. Olemme saaneet nauttia todella hienoista ilmoista tänä pääsiäisenä.
meikku | 23.3.2008 klo 10:22:03