Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sädetetty alue ja aurinko

Hei

Sädetetty iho palaa tosi herkästi, eikä suojausta saa jättää vaikka vuosi hoidoista olisi kulunutkin. Varsinkaan solisluun aluetta tai selkää ei pidä unohtaa, jos kenttä on osunut sinne. Vichyn 50+ voide on todella hyvää, enkä oikeastaan muuta enää käytäkään, mutta sekään ei toimi, jos unohtaa välillä lisätä rasvoja. Viime kesänä minulle kävi ulkoilmakonsertissa näin, ja poistatin jopa yhden hilseilevän näppylän taannoin talvella, kun se oli palaneella ja sädetetyllä alueella. Se ei ollut aurinkokeratoosia - onneksi - mutta tämä mahdollisuus on hyvä pitää mielessä.

Jotkut oikein innokkaat uimarit uivat t-paita päällä hoitojen jälkeen, mutta en ole itse kyllä kokeillut, kun olen tällainen hillitympi vesillä eläjä:-) Mökillä kyllä varmasti menisi täydestä, eikä kukaan kyselisi mitään;-)

T. Karhutar
Karhutar | 14.7.2010 klo 14:18:37