Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Te pitkään sairastaneet...

hei.
ennen söin mitä sattuu enkä koskaan mitään vitamiinejä purkista...muutin elintavat tavattuani ravinto-alan ihmisen juuri ennen sytokuuria. sain hyvää opastusta että mitä elävää ravintoa kannattaa syödä, paljon vihanneksia ja vihreitä sellaisia sekä kalaa. sokerit minimiin ja valkoinen jauho. pelkästään näillä muutoksilla jaksoin sytot tosi hyvin ja veri arvoni olivat hyvät. ja minulla on vertailukohtaa koska sairastin edellisen kerran 5 vuotta sitten ja silloin söin mitä mieli teki, pulla ja keksejä ja suklaata ja voin koko sytojakson heikosti ja vatsa ei toiminut ja olin kovin väsynyt. Nyt sytot ovat takanapäin ja olen vähän höllänyt eli syön silloin tällöin makeata...kala ja vihannekset ja marjat maistuvat edelleen parhaammalta. D-vitamiinia ja kalkkia otan nyt purkista koska syön letrosolia, tosin verikokeet näytti että saan jo sitä liikaa joten onkologi sanoi että voin vähentää kalkkitablettien määrää...Tsemppiä!
piamaaret | 11.5.2012 klo 20:20:24