Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: SYYLLINEN, SYYLLISEMPI, SYYLLISIN......
Hei kaikki "syyllisyys"kysymyksen parissa painiskelijat!Tähän väliin haluan kertoa oman tarinani,koska tällä matkallani olen useaan otteeseen kysynyt että miksi juuri minulle kävi näin!?
Lokakuussa-06 löysin kuhmyn rinnastani,menin yksityisesti mammografiaa ja ultraan josta tulos oli:Rinnassa 2 kystaa,ei pahalaatuiseen viittaavaa.OK!Elämä jatkuu ja kuvat "pöytälaatikkoon"....kunnes...joulun jälkeen tämä toinen "vaaraton kysta"alkoi kipuilemaan siinä määrin että hakeuduin taas toiselle yksityislääkärille valittamaan asiasta,joka tuumasi että ei ne kuvat kerro mitään,se pitää avata ja kattoa!Varasin ajan yksityisesti tätä "kystan"poistoa varten ja niin sitten tehtiin, tosin tämä kolmaslääkäri taas oli sitä mieltä että kyllä nämä kuvat ja lausunnot ovat "yleensä" luotettavia,mutta JOS haluat niin poistetaan???...Ja minä halusin kun itseppäinen olen!!No odoteltiin tulosta pari viikkoa,kunnes tohtori soitti hiukan häkeltyneenä että sieltä löytyikin rintasyöpä?????No joo eikä mitään "mietoa" sellaista vaan ihan gradus3.
No se niistä alkuvaikeuksista...Olen täältä etelä-Suomesta ja asia lähti etenemään vauhdilla,kahdessa viikossa leikkaukseen..rinta pois,kainalo onneksi puhdas,koska laatu ärhäkkää,samoin solujen jakautumisvauhti.Leikkauksesta nyt noin2kk. ja 2 sytostaattia jo takana ilman pahoja sivuoireita:)
Eli alkuvaikeuksien jälkeen kaikki on mennyt hyvin ja olen saanut "uskoni lääkäreihin" takaisin...En ole oikeen syyllistä tähän tautiin löytänyt.Itse en kuulu riskiryhmään(ikä 41 kaksi lasta,ei ylipainoa,ei sukurasitetta,urheilen,syön ja elän muutenkin ns.perusterveesti)
Olen ensijärkytyksen jälkeen sopeutunut tilanteeseeni hyvin..ja kiitos siitä kuuluu myös kaikille teille jotka tällä palstalla painitte näiden samojen "mörköjen"kanssa.
Voimahaleja ja uskoa tulevaisuuteen):
Periksi ei anneta!!
- Re: SYYLLINEN, SYYLLISEMPI, SYYLLISIN......piupalipaupali
- Re: SYYLLINEN, SYYLLISEMPI, SYYLLISIN......pikkumyy-41