Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Expanderin täyttö
Mulla aika onkologille vasta 17.8. (leikkaus oli 14.6.). Mietin tässä, kun aloitin juuri uudessa työssä ja perehdytysjakso on lokakuun lopulle, että olisikohan mitenkään mahdollista aloittaa hormonihoidoilla ja sytot vast loppuvuodesta. Ei niiden suhteen kohdallani ole näemmä muutenkaan kiirettä pidetty, TAYSissa siis olen hoidossa. Mutta JOS näin päin on mahdollista hoitaa, pitääköhän hormonihoito (jonka saan kyllä) olla tauolla sytostaattihoidon ajan...Ja muuten eräs ystäväni juuri eilen sanoi, kun olin heillä naruolkaintopissa, että ei edes olisi huomannut mitään eroa näin vaatteet (vaikka pienemmätkin) päällä. Ja oikeesti, tuo expanderirinta on kyllä ihan kaunis, jos niin voi sanoa, vaikkei siinä ole nänniäkään, vain armoton yli 10cm arpi. Täytyy muistaa kiittää leikannutta kirurgia, joka on itse täytössä huomenna; häntä en ole leikkauksen jälkeen nähnyt vielä. Mahtaiskohan se korjata tuon toisenkin ;o)
- Expanderin täyttöKatjusmaaret
- Re: Expanderin täyttöKiroileva siili
- Re: Expanderin täyttöKatjusmaaret
- Re: Expanderin täyttöKatjusmaaret