Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hiusten lähtö :)
Tuosta kylmähatun käytöstä täällä on aina välillä keskusteltu. Joissakin sairaaloissa se on kokonaan kielletty, mutta ainakin Tampereella sen sai, jos halusi. Itse käytin ensimmäisen hoidon aikana, mutta hiukset lähtivät melkein kaikki kaksi viikkoa ensimmäisen hoidon jälkeen, joten muilla kerroilla en sitä tietenkään käyttänyt.Minun yhdellä ystävälläni kävi kyllä päinvastoin, eli on oikein vahva tukka, ja hänen oheni se kyllä huomattavasti, mutta ei niin paljoa, että olisi peruukkia tarvinnut käyttää. Ajattelin, että hänellä oli niin paljon tukkaa, että siitä jäi vielä jäljelle, vaikka paljon lähtikin. Ehkä se on vain yksilöllistä, niinkuin hiustenkasvu muutenkin.
Minulla oli myös hoitoina 3 x taxo ja 3 x CEF. Olin aika huonossakin kunnossa hoitojen takia, mutta CEF oli minulle selvästi helpompi kuin Taxo.
t. Ellinoora
- Hiusten lähtö :)Neela
- Re: Hiusten lähtö :)iirukka
- Re: Hiusten lähtö :)Neela
- Re: Hiusten lähtö :)hiutale
- Re: Hiusten lähtö :)Neela
- Re: Hiusten lähtö :)Kristitty Lilja
- Re: Hiusten lähtö :)hiutale
- Re: Hiusten lähtö :)skorpioni-74
- Re: Hiusten lähtö :)Arnika
- Re: Hiusten lähtö :)mummotauti
- Re: Hiusten lähtö :)Titityy