Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hoitojen jälkeinen seuranta

Hei !
Kävin tänään ykstyisesti onkologilla ja sain todella seikkaperäisen selvityksen tilanteestani. Syöpänihän on hyvin agressiivista ja hän suositteli seurantaa puolen vuoden välein. Afos-arvo ja Ca 15-3 ovat ne joita seurataan, lisäksi sain lähetteen mammografiaan ja Uä-kuvaan. Kainalossa tai rinnassa hän ei tuntenut mitään poikkeavaa, mutta kuvaukset varmistavat. Menen kirurgin lopputarkastukseen helmikuun alussa ja silloin pyydän labrat ja kuvaukset. Oma tarkkailu on todella tärkeää, sillä salakavala syöpä kun ei todella näy ulospäin. Todella huvittavaa, kun töihin paluun yhteydessä kaikki ihmettelivät miten hyvältä näyttää. Muuten oloni on rauhoittunut ja on tunne, että olen tehnyt sen mitä itse voi tehdä ja loput jää nyt sitten korkeamman käteen.
Epävarma tulevaisuus on tietysti pelottavaa, varsinkin kun olen aina ollut voimakkaasti tulevaisuudessa elävä.
Yritetään nauttia näistä valoisimmista päivistä ja tästä hetkestä. terveisin hannakaija
hannakaija | 4.1.2008 klo 21:39:42