Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hoitojen jälkeinen seuranta

Hei Karhutar !
Olen saanut kopiot kaikista käynneistäni syöpäpolilla ja myös viimeisen hoitojen jälkeisen onkologin lausunnon. Siinä on maininta seuraavasta käynnistä eli kesäkuussa. Tuntuu vain, että muutamassa kuukaudessa voi tulla mitä vain ja varsinkin nuo oireeni mietityttävät. Kirurgin aika on siksi, että en saa sädehoitoa ja samalla tarkistetaan afos, joka oli koholla. Mietinkin voinko oireineni odotella sinne helmikuun alkuun. Tämä epävarmuus tulevaisuuden suhteen tässä onkin kaikkein rankinta ja pelko kouraisee välillä, kun kaikki vihlomiset vielä muistuttavat.
Hienoa,että sinun kipuiluihin löytyi selitys kuukautisista, hormmoonit ne kyllä meitä naisia ohjailevat aika paljon. Toivon, että myös minulla se olisi selitys. Minulla oli myös neutrofiilit alhaalla neulasesta huolimatta, mutta nyt niitä ei ole mitattu. Olen yrittänyt panostaa terveelliseen ruokaan ja ulkoiluun, salille en ole vielä uskaltautunut. Täällä on sitkeää flunssaa liikkeellä ja olen vielä vältellyt "flunssapaikkoja". Perjantaina aloitan taas pilateksen ja haaveilen jo ratsastamisestakin.

terevisin hannakaija
hannakaija | 2.1.2008 klo 21:47:14