Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Mieliala herkillä korjausleikkauksenkin jälkeen
Heippa!Teki mieleni vastata, vaikka itselläni mahdolliset korjausoperaatiot ovat hamassa tulevaisuudessa...
Olen nyt kantapään kautta itse huomannut, että ei kukaan, joka ei ole syöpää itse itsessään kohdannut, voi oikein kunnolla ymmärtää näitä juttuja.
Ei sitä, millaista on, kun elämän rajallisuus yhtäkkiä tulee omalle kohdalle mietittäväksi, eikä sitten myöskään näitä kehollisia asioita.
Rinnan poistohan on ihan kuin amputaatio! Rinnat ovat varmaan useimmille naisille monellakin tapaa herkkä asia. Yksilökohtaisia eroja on tietysti paljon naiseuden kokemisessa. Mutta kun kokonaisuuteen on kajottu, olo tuntuu todella silvotulta.
Ihan jo fyysisestikin on ongelmia; varsinkin jos on isot rinnat ja totaalipoisto, niin koko kehon ryhti ja tasapaino kärsii.
On niin helppo ulkopuolisena ottaa kantaa ja "heittää läppää" asioista, jotka eivät mitenkään itseä tunnetasolla kosketa. Ehkä jotkut pitävät näitä korjausleikkauksia myös turhamaisuutena ja kikkailuna. Jokainen meistä kuitenkin haluaa olla niin fyysisesti kuin henkisestikin mahdollisimman kokonainen.
Ei anneta noiden tietämättömien kanssaihmisten pilata mielialaamme. Itsekin tulee usein lausutuksi mielipiteitä syvällä rintaäänellä asioista, joihin ei ole mitään henkilökohtaista tuntumaa. Mutta ei toisen ihmisen mieltä kuulu pahoittaa tietentahtoen.
Kuten sanoit kannattaa valikoida kenelle näistä herkistä asioista puhuu.
Pää pystyyn ja rinta rottingille !
- Mieliala herkillä korjausleikkauksenkin jälkeenkesätuulahdus
- Re: Mieliala herkillä korjausleikkauksenkin jälkeenpalsternakka
- Re: Mieliala herkillä korjausleikkauksenkin jälkeenkesätuulahdus