Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Mieliala herkillä korjausleikkauksenkin jälkeen
Hei vaan! Mielialan vaihtelut ihan päivän sisälläkin kuuluvat myös tähän tautiin. Itselläni tehtiin vain osapoisto eli en osaa sanoa, miten kova juttu olisi ollut koko rinnan poisto. Mutta sen tiedän, ettei tietämättömien jutuista kannata loukkaantua. Itse olen havainnut, että silloin, kun jonkun puheet satuttavat, menen itse juttelemaan ko henkilölle ja kysyn suoraan, mitä tarkoitti, kun sanoi niin. Yleensä silloin huomaa, että sanat olivat vaan vääristyneet tai että oli vain puhunut sammakoita. Täten olen voinut säilyttää hyvät välit monen ihmisen kanssa, joille muutoin olisin verisesti loukkaantunut. Kuten Palsternakka kirjoitti, elämän rajallisuus tulee tässä eteen ihan uudella tavalla ja minusta siihen kuuluu myös anteeksianto (tarkoittaa omassa elämässä eteenpäin menemistä, niin kauan kuin on kaunaa, ei eteenpäin pääse). Siksi suosittelen, että käy ihan kahden kesken keskustelemassa näiden kommenttien tekijöiden kanssa. On heille hyvä herätys ja sinulle itsellesi myös helpompaa, kun otat aloitteen omiin käsiin.- Mieliala herkillä korjausleikkauksenkin jälkeenkesätuulahdus
- Re: Mieliala herkillä korjausleikkauksenkin jälkeenkesätuulahdus
- Re: Mieliala herkillä korjausleikkauksenkin jälkeenOMG