Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Alhaiset veriarvot ja infektioriskit - kokemuksia?

Tuota vähän tukisi se minun onkologini väite, että se infektio tulee ensimmäisen tiputuksen jälkeen, jos on tullakseen (tai sitten tietty jokaisen). Eli elimistön reagointi tulisi ilmi jo heti alussa, jonka jälkeen annosta voidaan pienentää tms.

Eihän se ole alkuunkaan loogista, että hän olisi tarkoittanut että juuri ensimmäisen tiputuksen aikana saisimme tartunnan jostain muualta, eli kyllä hän varmaankin tarkoitti juuri omaa elimistöämme.

Kirjoitti kuitenkin sairasloman perustellen työympäristöstä (lukio) johtuvasta infektioriskistä. Eli oletan että ympäristöstä voimme saada erilaisia virustartuntoja antibioottikuureja vaativine jälkitauteineen, mutta oma elimistömme voi immuuniteetin heikkouden vuoksi kehittää niitä hengenvaarallisia kuumeisia infektiotiloja, kuten sepsis, munuaisaltaantulehdus jne.

Itse olen vältellyt ruuhka-aikaan ruokakauppoja, suuria huoltoasemia jne. Räkäisiä vieraita en huoli kotiimme. Toki mies ja poika voivat kantaa työstä ja koulusta samat pöpöt koska vain. Heidät passitan käsipesulle ensimmäisenä kun tulevat kotiin. Mitään en laita suuhuni ennenkuin olen pessyt käteni jne. Varotoimenpiteitä noudatan, mutten vauhkoile. Alkuun tuli desinfioitua tätä tietokoneen näppistäkin.....
kevätmieli | 26.4.2007 klo 07:52:52